Conditii de utilizare ale platformei

1. Conturi

1.1. Platforma REI/RMUR definește 4 tipuri de acces: administrator universitate, operator universitate, organizaționale   și administrative;

1.2. Conturile administrative sunt definite, aprobate, administrate și operate de operatorul platformei, UEFISCDI;

1.3. Conturile organizaționale sunt definite, aprobate și operate de entități juridice acreditate legal și administrate de UEFISCDI;

1.4. Conturile administrative ale universităților sunt definite și operate de universitate, aprobate de ME și administrate de UEFISCDI;

1.5. Conturile operatorilor de universitate sunt definite, aprobate și administrate de administratorul Universității si de către UEFISCDI;

1.6. Conturile utilizatorilor sunt definite la nivelul platformei cu următoarele informații minimale:

1.6.1. Nume si Prenume;

1.6.2. Adresa de email valida, administrata de universitate sau organizația acreditată legal;

1.6.3. Organizația acreditată legal din care face parte din care face parte;

1.7. Conturile de tipul administrator universitate și organizaționale acreditate legal sunt create de către operatorul platformei UEFISCDI doar in baza unei adrese oficiale;


2. Utilizarea contului 

2.1. Drepturile/credențialele de acces sunt oferite nominal în context instituțional și pot fi utilizate numai în scopul pentru care s-a oferit acest acces;

2.2. Drepturile/credențialele de acces pot fi utilizate doar de către persoana desemnată pentru vizualizare, consultare și/sau acces la informațiile pentru care au fost acordate drepturile de acces;

2.3. Drepturile/credențialele de acces pot fi utilizate exclusiv doar de către un operator uman, nu sunt permise procesări automate (boți, crawlere sau alte mecanisme automate);

2.4. Toate acțiunile utilizatorilor (inclusiv procesul de autentificare) sunt asociate permanent contului în vederea realizării unor potențiale piste de audit;

2.5. În cazul unei schimbări de statut, este obligatorie informarea UEFISCDI revocarea drepturilor/credențialele, în termen de maxim 72 de ore;

2.6. În cazul unor situații excepționale și/sau al unui incident de securitate, UEFISCDI suspendă drepturile/credențialele acordate cu notificarea administrativa a organizației (Universitate, alte entități juridice, etc), până la remedierea situației.


3. Obligații aferente persoanei deținătoare de cont

3.1. Păstrează confidențialitatea și să nu dezvăluie niciunui terț, cu excepția celor acreditate legal, informațiile sau datele, în formă scrisă sau verbală, obținute ca urmare a accesării informaților existente în baza de date;

3.2. Utilizează informațiile la care are acces exclusiv în scopul îndeplinirii sarcinilor de serviciu,  pentru care a fost nominalizat(ă);

3.3. Respectă obligația de confidențialitate și în raport cu alte persoane asociate organizației de care aparține și pentru care s-a oferit acces sau  care nu sunt acreditați să consulte/utilizeze informațiile accesate;

3.4. Nu va divulga copii electronice ale documentelor și informațiilor la care a primit acces către o terță parte, cu excepția celor acreditate legal, pe durata valabilității prezentelor condiții de acces, precum și ulterior încetării acestuia.

4. Obligațiile Administratorului platformei

4.1. Generează drepturile/credențialele de acces și le transmite prin canale electronice(email) persoanelor nominalizate;

4.2. Instruiește persoanele nominalizate pentru facilitarea accesului, navigării și vizualizării datelor existente în platformele integrate UEFISCDI, aferente prezentelor condiții de acces; 

4.3. Generează rapoarte predefinite, la cerere;

4.4. Asigură asistență pentru eventualele dificultăți de acces.





Link referenţiere articol: https://rei.gov.ro/conditii-de-utilizare-ale-p-95
[T: 0.2191, O: 80]